Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kr61w | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysztof Wyrębkowski adresStęszew zarejestrowany08.11.2006 @19:01:29 ostatnio na stronie28.02.2015 @17:24:59

"...Zanim zostaniemy zapomniani, przemieni się nas w kicz. Kicz jest stacją tranzytową pomiędzy bytem a zapomnieniem..."
Milan Kundera

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty102 komentarze550 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~yus    21.07.2007 @21:42:27
dzieki za komentarze...pozdrawiam
_______
yust
~incalculable    20.07.2007 @00:15:40
Jakiś podtekst? ,]
_______
Aparat to tylko mechanizm do przekazywania świata takiego, jak Ty widzisz - nie inni.
~Sian    18.07.2007 @15:17:43
hehe dzieki pa...:D:D
_______
follow the white rabbit, it's the right way!
~Sian    18.07.2007 @00:41:24
ja tez chce jak incalculable jakeis podpowiedzi :D
_______
follow the white rabbit, it's the right way!
~taktowidzeja    17.07.2007 @21:46:10
w takim razie zwracam honor
_______
A kto umarł ten nie żyje
~incalculable    29.06.2007 @23:50:40
Dziękuje postaram się to wykorzystac.. a na razie staram się o aparat cyfrowy
_______
Aparat to tylko mechanizm do przekazywania świata takiego, jak Ty widzisz - nie inni.
~paulinabeata    29.06.2007 @17:40:55
dziękuje za rady

pozdrawiam gorąco !
~paulinabeata    29.06.2007 @17:37:49
dzięki
~incalculable    29.06.2007 @16:18:05
Miło mi i dziękuje
Ciekawe masz te fotografie ,]
poobserwuję sobie
_______
Aparat to tylko mechanizm do przekazywania świata takiego, jak Ty widzisz - nie inni.
~Turante    28.06.2007 @21:08:58
dziękuje pięknie....
~YuKoAlichinoSaN    27.06.2007 @19:56:48
twoja lepsza
_______
nie mam kompleksow - najwidoczniej twoja praca jest beznadziejna
~kr61w    26.06.2007 @21:53:24
Dzięki za kilka słów podpowiedzi Powodzonka...
~qdlatasylwia    26.06.2007 @18:03:21
hmm, ta ostatnia to maska z programu fotofilter a poprzednie to ramki z fotostudio. ale poza ramkami zdjęcia są praktycznie nie edytowane (nie licząc prostowania kadru). i widzę nowe zdjęcie u Ciebie
_______
(...) I marzenie
upaść jak tamten
w tańcu
razem z górami (...) /Harasymowicz/
~gagagu    01.06.2007 @14:16:56
jak najbardziej zamierzony efekt.... mnie też czegoś brakuje w moich zdjęciach... może po prostu nie są dobre, bo nie każde są... wiadomo Twoje zdjęcia są bardzo różne... a to bardzo dobrze, są delikatne i z pomysłem doceniam
_______
Wiem, że jestem szczera i to nie adekfatnie to moich umiejętności...
~scenedesmus    01.06.2007 @13:54:31
dziękuję bardzo
~zaz968    21.05.2007 @00:46:34
dzięki
~Andrande    05.05.2007 @14:31:03
hehe, wspanialy mowisz....no no...zaczynam byc zaintrygowana....
_______
Andrande /..zatrzymane w kadrze porcje życia smaczne../
~murtisia    05.05.2007 @13:45:21
photo effects->time machine i ten pierwszy najstarszy
_______
Who wants to live forever?
~Andrande    28.04.2007 @21:30:46
No to sie chwali, bardzo ladnie...ja tez poprosze CV zgrabne....masz juz przeciez doswiadczenie!! Dziekuje
A ludzie gadaja,zem Wariat w Sepii
A za wiare w Grand Prix Foto dziekuje Choc jedna osoba w to wierzy
_______
Andrande /..zatrzymane w kadrze porcje życia smaczne../
~Andrande    28.04.2007 @20:11:46
nagrody nie bedzie, a ja sie wystrzelalam dzis jak dobry karabinier
_______
Andrande /..zatrzymane w kadrze porcje życia smaczne../
~Andrande    28.04.2007 @14:40:19
No wlasnie znowu przeczytalam kwintesencje....swojej pasji....ja do tego wszystkiego co napsales mam ogromny kompleks lajkonika..zdaje sobie sprawe,ze moje zdjecia sa kiepsciutkie,ale najwazniejsze,ze sie przy tym dobrze bawie i relaksuje.....
A na kozetke wskakuj, rozlozymy Cie na czynniki pierwsze
Ale to innym razem....
Ja w zwiazku ze Sprawa Kabelka ide postrzelac do natury,a moze i sprawdza balaganu sie znajdzie
Pozdrawiam i do napisania
_______
Andrande /..zatrzymane w kadrze porcje życia smaczne../
~Andrande    28.04.2007 @14:10:55
No ja widze, ze mi tu zamiesciles kwintesencje zwiazkuTy jestes foto<WcaleNie>amator czy psychoanalityk To kto pierwszy na kozetke, bo ja takowoz terapeuta.....Ladnie, krotko i na temat.,prawda?..A co do tego Ktosia z Wielkopolski to On raczej byl amatorem innych wyczynow artystycznych....a raczej nieartystycznych,ale o tym koniec
A co do zdjec to ja wlasnie usilnie poszukuje swojego kabla do aparatu, wzial i wymowil posluszenstwa....Chyba nie bedzie dzis diga u mnie....buu
_______
Andrande /..zatrzymane w kadrze porcje życia smaczne../
~Andrande    28.04.2007 @13:54:42
hahahaha, no ja wlasnie przez jednego takiego fotoamatora wyjechac musialam...wprost do Londynu...nie boj sie jednak foto<wcaleNie>amatorze....Poznan mnie oczarowal,wiec pewnie tam kiedys wroce-prznajmniej na chwil pare....Obiecuje jakem twarzyczka
W czym nadganiasz zaleglosci??
_______
Andrande /..zatrzymane w kadrze porcje życia smaczne../
~Andrande    28.04.2007 @13:45:12
Witam slonecznieA co do Londynu to pewnie nie mogli blizej zbudowac,ale twarzyczka mieszkala w Wielkopolsce dosc nawet dlugo
_______
Andrande /..zatrzymane w kadrze porcje życia smaczne../
~Andrande    28.04.2007 @01:37:28
Nogi marzna i nos zazwyczaj,ale malenka flaszka rumu z Neptunem pomogla
_______
Andrande /..zatrzymane w kadrze porcje życia smaczne../
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt